خبر فوری

یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که افزایش قیمت‌ها، تورم و بیکاری سطح محرومیت را در بریتانیا بالا برده است.

کاهش استاندارد زندگی میلیون‌ها بریتانیایی

به گزارش قدس آنلاین، یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که افزایش قیمت‌ها، تورم و بیکاری سطح محرومیت را در بریتانیا بالا برده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی، بر اساس گزارش بنیاد اقتصاد جدید (NEF) بریتانیا در آستانه بزرگترین بحران هزینه زندگی در دوران مدرن قرار دارد و تعداد افراد زیر خط فقر در حال افزایش است.

این اندیشکده اعلام کرد که ۳۰ میلیون نفر در بریتانیا تا زمانی که پارلمان کنونی در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، قادر به پرداخت هزینه‌های خود نخواهند بود.

در این گزارش آمده است که افزایش قیمت‌ها، افزایش درآمد کمتر از نرخ تورم و افزایش پیش‌بینی‌شده بیکاری باعث می‌شود ۴۳ درصد از خانوارها فاقد منابع کافی برای قرار دادن غذای کافی روی میز یا خرید لباس جدید باشند. تقریبا ۹۰ درصد از والدین مجرد و ۵۰ درصد از کارگران دارای فرزند کمتر از حداقل استاندارد درآمد برخوردار خواهند بود. این تحقیق نشان می دهد که به طور متوسط، افرادی که زیر آستانه استاندارد زندگی مناسب قرار می گیرند، ۱۰۰۰۰ پوند (۱۲۴۲۲ دلار) در سال کمبود خواهند داشت.

یک دهه کاهش، انجماد، محدودیت‌ها و مهاجرت تصادفی بین سیستم‌ها، بریتانیا را با یکی از ضعیف‌ترین شبکه‌های ایمنی، هم در میان کشورهای توسعه‌یافته در سطح جهان و هم در تاریخ بریتانیا، تنها گذاشته است.

ارقام رسمی نشان می‌دهد که ۲۲ درصد از بریتانیایی‌ها در حال حاضر زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.